به بچه

  • ۱۷:۵۹

نامه شماره صفر

سلام بچه.

قبل از خوندن هرگونه نامه ای از سوی من، یعنی مادرت، باید یه سری توضیحات بدم. اینکه چرا توی خطاب به تو نمی نویسم پسرم یا دخترم به این دلیل هست که موقع تحویل گرفتن خودم از خدا، توی دیفالتم در قسمت "دوست داری بچت دختر باشه یا پسر؟" گزینه "هیچ فرقی نمیکنه فقط سالم باشه" تیک خورده بود. پس جنابعالی فعلا بچه هستی. هیچ هم سعی نکن متقاعدم کنی که برام فرق داشته باشه. چون می ترسم بشی شبیه بچه پسر خالم. آخه عروس خاله ام مثل من نبود. اون توی دیفالتش گزینه "پسر، فقط پسر و فقط پسر" تیک خورده بود. با نمی دونم چه عملیاتی هر دو تا بچه اش پسر شد. بچه اولش سال دیگه میره دبستان و هنوز زبون باز نکرده. من بدون هیچ گونه آگاهی از علم پزشکی اعتقاد دارم با این دستکاری ها یه بلایی سر بچه اش آورده که بچه هنوز نمی تونه حرف بزنه! باور کن.

خب بس دیگه. برای نامه شماره صفر زیادی حرف زدم. فقط اینکه از همه بهتر که تو همون بچه باشی.

bahar ...
توکجایی اول جواب منو بده هان
همین جا زیر سایه آقا :دی
Paradise
سلام عزیزم خوبی؟
متاسفانه این کارای تعیین جنسیت در بسیاری از موارد نتایج جبران ناپذیری دارررره!
ببین کی داررره این حرف رو بهت میزنه یعنی اگه چهارتا مثه من باشه دیگه علم ژنتیک فاتحش خونده است!!!!
من برم ک الان اگه همینجوری پیش برم ترورررم میکنن اون از خدا بی خبرا که دارن با علم ب این قشنگی کارای عوضی میکنن....
چه خوب که متخصصش اومد :)
آقا من در این مورد سوال زیاد دارم! :دی
منم به همه میگم دستکاری مشکل درست می کنه قبول نمی کنن!
میگما مثلا اینایی که سعی دارن با تغذیه بچشون مثلا حتما پسر باشه هم مشکل درست می کنه؟ مثلا خانومی که تازه باردار شده هی سیب بخوره بچش بشه پسر. 
یعنی جنسیت بچه از اول نامعلومه و ماه های چهارم پنجم معلوم میشه یا معلوم هست ما نمی فهمیم؟
حالا این همه درس خوندی تو دوتا کامنت میخوای کل ژنتیک رو واسم توضیح بدی! :)))))
paradise
آررررره فک کن تو دو تا کامنت کل ژنتیک رو بریزم وسط خخخخ
ببین نه اینجوری نیس زمانی که لقاح انجام میشه 24 تا 48 ساعت یک اسپرم وقت داره با یک تخمک ترکیب بشه و از همون ابتدا مشخصه که بچه دختره یا پسر چون از همون ابتدا مشخص میشه که کروموزوم سلول تخم XX یعنی دختره یا XYیعنی پسره و این تعیین جنسیت رو مرد بوجود میاره یعنی دختر و پسر بودن بچه بیشتر به مرد بستگی داره اما زن میتونه با محیطی که در رحمش بوجود میاره این کروموزوم های x یا Y رو از بین ببره بخاطر همینه ک میگن بیاین بگیم چی بخورین ک بچه اتون پسر یا دختر شه البته این کارا فقط مال پیش از لقاحه نع بعدش!!!چون با یکسری مواد غذایی محیط بدن زن رو قلیایی یا اسیدی میکنن و یکسری کارای غیر اخلاقیه دیگه و میگن برین بچه اتون مثلا پسر میشه اما این کارای غیر اخلاقیشون باعث یکسری نواقص از جمله ناراحتی قلبی و حرف نزدن و .... میشه
خب برا امروز کافیه میترسم زیادی بدونی مخت سوت بکشه خخخخخ
ای جاااان. مرسی از توضیحاتت بسیار کامل و به زبون ساده بود :*** من که هیچی از علوم تجربی نمیدونم فهمیدم. :)
حالا برم اطلاعاتمو به رخ دیگران بکشم. :دی

یکی از دوستای من خیلی دوست داشت بچش دختر باشه نفهمیدم کاری کرد یا نه اما قلب جنین تشکیل نشد بچه سقط شد :(
پس همون بهتر که من برام فرق نمی کنه بچم چی باشه :))))))
زهرا روشن!
سلام
نامه صفرم؟!!!😁
منم دخمل میخوام،  ولی درآینده هیچ کار خاصی انجام نمیدم فقط هی به خدا میگم دخمل لطفاً،  لطفاً دخمل! 
خدا هم احتمالا بهم یک دوقلوی پسر میده که بفهمم به من هیچ ربطی نداره!! 😛😜


 هم دیربه دیر میای ، هم خوشی نمینویسی .حواسم هستاااا گفته باشم 😉

 خوشحال نوشت:نتایج ارشد علوم پزشکی اووومد 😊
سلام. :)
:)))) نه بابا به دعا ادامه میدی خدا هم بهت یه جفت دختر ناز میده. ببین کی گفتم :)
راستش روزام یه کم سخت شده واسه همین حس وبلاگ نبود. سعی می کنم تا جایی که میشه هر وقت حسم خوبه بنویسم.
خوشی ها!!! :))) می نویسم دخترم توی چرکنویسامه. منتها بعدا منتشر می کنم. الان دقت کنی تا روز 45 رو منتشر کردم بعدی ها رو هم پشت سرش میذارم ^_^
راستی ارشد چی شد؟؟؟؟ می خواستم تو ایمیل ازت بپرسم منتها یاد خودم افتادم که هر کی ازم می پرسید چی شد بدم میومد دیگه منصرف شدم از پرسیدن.
شیرینی افتادیم نه؟؟!!! :))

paradise
خواهش میشه :))))
بسیوووووور خوشحالیدیم که متووووجه شدید حالا برو با اطلاعاتت هی پز بده هی قرررر بدده :-DDDD
حالا هم ک اینققققد خوب و روان و سلیس و خلاصه ترکوندم یه دست قشنگ بززززن!!!(آیکون توووووهم) خخخخخخ
آه دست دست قر قر :)))
آره؟ بزنید اون دست قشنگ روووووو! شق شق شق (صدای دست زدنه :)))) )
زهرا روشن!
سلام
انشاالله حس خوبت دوباره برگرده که بیشتر بنویسی 😊
نبینم روزات سخت باشه
اون چرکنویسارو منتشر کن زودتر تاکتک نخوردی!  😞

نتایج خوبه، 2تا رشته شرکت کرده بودم ، بیوشیمی بالینی 64 شدم شیمی دارویی 5 
عاشق بیوشیمی ام،  دعا کن همین مشهد قبول بشم، دعاکن برام دوس جون 😍

شیرینی ام چشم، پاشو بیا مشهد خب 
انشاءالله عزیزم
چشششم 😂
خدا رو شکر. تبریک میگم عزیزم. پس یه شیرینی توپ افتادیمممم
من میام مشهد شیرینی رو میگیرمااااا 😁
زهرا روشن
مرسی عزیزم 😊
اگه بیای که واسه اومدنتم شیرینی میدم چه برسه به قبولی 😊
ای جونم مرررررسی. ایشالا 😊😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan