از خواب و خوراک افتادم!

  • ۱۸:۴۱
توی دبیرستان یه جفت دوست دوقلو (واحد شمارش رو. انگار بیچاره ها جورابن!) داشتم که یکی از راه های تشخیصشون این بود که یکیشون روی صورتش خال داشت. البته رفتاراشون هم با هم متفاوت بود. چند روز پیش رفته بودم کتابفروشی که بعد از سال ها یکی شون رو دیدم و اصلا نمی تونستم تشخیص بدم الان این کدوم یکیه؟ رفتارش بسیار شبیه قل اول بود اما پس خالش کو؟ نکنه این قل دومه؟ پس چرا انقدر ساکته و رفتارش شبیه اون یکیه؟ بسیار گیج شده بودم و تو ذهنم تلاش جانکاهی می کردم تشخیص بدم این کدوم یکیه که حال اون یکی رو هم بپرسم! ولی خب اسم کدومشون رو باید می گفتم؟ انقدر هم زل زدم تو صورت بیچاره به دنبال خال مورد نظر که خودم خجالت کشیدم چه برسه به اون! آخر هم مجبور شدم بگم خواهرت خوبه؟ خواهرت چه کار می کنه؟ به خواهرت سلام برسون!! انقدر خواهر خواهر کردم که فکر کنم خودش هم فهمید تشخیص ندادم.
بعد هم مسیر برگشت تا خونه داشتم تفسیر می کردم این کدومشون بود. به این نتیجه رسیدم این قل اول بود که خالش رو عمل کرده بود.
چیه بابا؟ خال های صورتتون رو عمل می کنید. نکنید بابا. شاید یکی از راه های مهم و حیاتی تشخیص برای دیگران باشه! خوشتون میاد طرف رو درگیر کنید با خودش؟ اه...
  • ۴۰۰
✿شمیم زندگی✿
من یه جفت دوست دوقلودارم که اصلااصلامث هم نیستن حتی شبیه هم نیستن...
:)
چه خوب برای شما. :) اینا به شدت شبیهن و همسان
مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
منم یه جفت دختر دایی دارم دوقلوان قل اول یه خال داره ولی ناهمسانن با این حال
بهش گفتم اگه خالت رو برداری حلالت نمیکنم:دی
همیشه هم خالشو گاز میگیرم:))))
:)))
یه کمپین راه بندازیم دوقلوها خالشون رو ورندارن :))
نفس نقره ای
اخلاقش عوض شده باشه منطقی تره فکر میکنم!
نه چون یکیشون خیلی درونگرا بود یکی خیلی برونگرا. بعیده اینجور اخلاقا عوض بشه و دقیقا تبدیل بشه به اون یکی قلش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan