سند کهکشان راه شیری

  • ۲۳:۲۸

- بعضی آدما ساخته شدن واسه آزار دادن خودشون. من و تو از همون قماشیم.

+ چرا این شرایط عوض نمیشه؟

- دست ما نیست. خلقتمون همینه. یه چیزی شبیه صادق هدایت


  • ۴۸۵
b lue
عنوان کجا و متن پست کجا :)
آره متفاوته اما برای من اینا خیلی به هم ربط دارن :)
اینا قانونای سند کهکشان راه شیریه.
آقاگل ‌‌‌‌
گلمون رو بد سرشتن فر کنم.

گمونم
امیر بهزادپور
از اون دست قانون هایی  هست که تغییر ناپذیره...از بدو پیدایش کهکشان تا الان
قانون بی رحمیه
پرستو
سلام پاموک جان
که البته نمی دونم معنیش چیه :)
یعنی واقعا توام تاریخ خوندی؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟ هورااااااا بالاخره یه دوست تاریخ خونده پیدا کردم که منو درک کنه :)) الان بسی خوشحالم 
میشه بپرسم چه گرایشی خوندی؟ کجا خوندی

سلام پرستو جان.
پاموک به ترکی استانبولی یعنی پنبه و من کاملا عشقی به عنوان اسم مستعار انتخاب کردم :)))
آره عزیزم تاریخ خوندم. منم خیلی ذوق زده شدم وبلاگت رو دیدم. البته کامنتت رو تو پست هولدن دیدم و می خواستم بگم چرا مریم به من فحش نداده؟!! :))) آخه این چه وضعشه؟! :))))
من کارشناسیم رو دانشگاه اراک خوندم واسه ارشد تغییر رشته دادم رفتم باستانشناسی. همدان. از ارشد تاریخ ترسیدم. خیلی سخته خیلیییی :))
پرستو
منم از همین قماشم 
پس همه جوره هم دردیم :)
پرستو
ها راستی اینو می خواستم بگم 
بلاگفا اجازه ثبت آدرس های بیان رو نمیده. من به لیست وبلاگهام ادت کردم. میخونمت  :)
بلاگفا یعنی بره به.... شیش سال توش نوشتم نمک نشناس قدر ندونست جمع کردم اومدم اینجا.
فدای تو مهربون. :)
پرستو
ببین یعنی با این چیزی که در مورد مریم گفتی، قشنگ عدو برای ما سبب خیر شده :))) نمیدونه بالاخره دو تا تاریخی زجر کشیده رو به هم رسونده:)
چرا به تاریخ وفادار نموندی پاموک جانم آخه چرا:(((
من یه دوستی دارم در عالم واقع،اون برعکس تو بود. ارشدش رو اومد تاریخ، کارشناسی باستان شناسی خونده بود.
منم فک کنم بالاخره جمع کنم بیام بیان، چون آدرس خیلی از ذوستامو نمیزاره سیو کنم تو وبلاگ.
جا داره که اینجا همه با هم بگیم: مریم دوسِت داریم، مریم دوست داریم :)))
آخه من هر جفت این رشته ها رو دوست داشتم. به خاطر باستانشناسی رفتم رشته انسانی بعد دیگه شهرم نداشت اومدم تاریخ. یه بار بحث هنر و معماری رو برای درسای آل بویه، غزنویان و سلجوقیان ارائه دادم استادم خیلی خوشش اومد گفت سلسله های دیگه رو هم کار کن خلاصه دیگه یه ضرب تا صفویه رفتم! این شد که استادم گفت برای ارشد برو باستانشناسی. :)
آره بیان خیلی امکاناتش بهتره. بیا اینجا. بچه ها هم فعالترن. بلاگفا شده عین شهر جنگ زده ها :(
شب زده
مثل راجر واترز
مثل کرت کوبین
و و و :)
آره آره ... هعییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan