دانشگاه جزء اجتماع است!!

  • ۱۷:۳۳

خواستگار دیپلمه با 53 متر زبون داشت از خودش و کار و بارش میگفت. من اینم، من اونم، من الم، من بلم و...

پرسید شما تحصیلاتتون چیه؟ گفتیم فوق لیسانس. یه خرده مکث کرد و برای اینکه کم نیاورده باشه گفت: «درسته شما درس خوندی ولی در عوض منم تو اجتماع بودم.»

اصلا یه جوری گفت تو اجتماع بودم انگار که بنده تا الان تو طویله بودم!! :|


  • ۶۷۹
دکتر میم
:-))))
جمله آخرتو بهش نگفتی؟! :-))
نه والا جرات نکردم. تو دلم گفتم :))))
آقاگل ‌‌‌‌
عجب!

بد زمونه ایه
هولدن کالفیلد
وای عالیییییییی :))))))
عالییئییی :))
:))) ارادت
___ سلوچ
رفتین هیچکدوم از گزینه ها؟! روستاها منظورمه
نه من شرکت نکردم. مطمئن بودم قبول نمیشم
مستر نیمــا
:))))))))
:)))
هانیه شالباف
خوش‌به‌حال‌ش...تو اجتماع بوده :|
آره والا. میگن اجتماع خیلی خوبه ما که ندیدیم!!
جولـ ـیک
چرا تو اجتماع نمیری شما؟:))
از بس دانشگاه بودم دیگه فرصت نشد به اجتماع سر بزنم :))
پرستو
وای خدا مردم از خنده:)))))))))))
خندیدنت مستدام :))
• عالمه •
انگار مثلا دوئله، یکی از طرفین باید برنده شه!
:))) آره والا
نفس نقره ای
ای جانم به جوابی که تو دلت مونده :))))))))
جواب خیلی هم وزین و خانومانه :))))
ندا
ببین اگه تحصیلکرده بود دیگه چیا میگفت .
مثلا دکترا داشت
من با تحصیلکرده هایی که برخورد داشتم دیدشون بازتر بوده. اتفاقا چون دانشگاه نرفته فکرش در سطح خودش باقی مونده.
هانی هستم
چرا نمیری تو اجتماع؟؟ 
چرا نمیری تو اجتماع؟؟ 
چرا نمیری تو اجتماع؟؟
آقا من شرمندم دانشگاه واسه آدم وقت نمیذاره که تو اجتماع حاضر شیم!
saeede sa
منم می خوام ترک تحصیل کنم برم اجتماع :|
خیلی خوبه آخه
آره بابا چیه هی چسبیدیم به دانشگاه؟! بریم توی اجتماع! میگن خیلی باحاله!
خانم لبخند
کلا اکثر پسرا تو هر موقعیتی که باشن اعتماد به سقفیشون رو حفظ میکنن.
دانشگاه میرفت احتمالا این فکرو نداشت. 
برام جالب بود خودشو اصلا از تک و تا نمینداخت! اصلا معذب شدم تحصیلاتمو گفتم!!
رقَـیـه ..
بهله دقیقا، چه دردی رو وا کردی :/
همون والا
رادیو بلاگی ها
سلاااااااام
حتمااا پست امشبو گوش کنین :)
سلام :)
حتمااا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan