روز مامانم

  • ۱۷:۱۱

وقتی من و خان داداش بچه بودیم هر جوری که بود خودمون رو هلاک می کردیم که واسه روز معلم یه کاری کنیم تا به مامانم که معلم بود تبریک بگیم. کارمون میشد خلاقیت به خرج دادن! یه سال رفته بودیم هر چی شمع تو خونه بود رو پیدا کرده بودیم و آب کرده بودیم توی یه قالب قلبی که واسه مامانم شمع قلبی درست کنیم! بالکن خونه رو با این حرکت به گند کشیده بودیم و مامان بیچارم مجبور شده بود بالکن رو تمیز کنه و قطره های شمع رو از روی موزاییک ها پاک کنه!

یه سالی یه قوطی پلاستیکی درست کردیم و تهش یه آهنربا چسبوندیم. توی قوطی رو پر کردیم از خورده کاغذ رنگی و درش رو بستیم. به در قوطی هم دو تا نخ بلند وصل کردیم. قوطی رو به کمک آهنربا وارونه چسبوندیم به چارچوب در و هر کدوم یکی از نخا رو دستمون گرفتیم تا مامانم بیاد زیرش ما نخا رو بکشیم، در قوطی باز بشه خورده کاغذا بریزه رو سرش!

دو سه سال پیش هم روز مادر و روز معلم با هم مصادف شده بود و تصمیم داشتم براش سنگ تموم بذارم. برای همین براش یه مانتو دوختم و سخت ترین مدل یقه که حریر بادبزنی بود، انتخاب کردم و تمام قسمت یقه و آستین ها رو سنگ دوزی کردم. وقتی مامانم هدیه اش رو باز کرد شروع کرد به گریه کردن!! هی تو گریه هاش میگفت راضی نبودم انقدر به خودت زحمت بدی! خلاصه هی گریه کرد و هی گفت! :| به شوخی گفتم مامان جنبه نداری ها! عمرا دیگه برات چیزی بدوزم!! :)

خوشی روز ششم خوشحال کردن مامانمه. اصلا شدید سورپرایز شد. به خصوص که امسال خان داداش هم نبود.

  • ۳۵۰
Paradise
بابااا هنرمنددد خیااااطی هم میکردی و رو نمیکردی؟؟؟;))))
منم مامانم معلمن ی ایده تووپ پیدا کردی ب منم بگو
عزیزززم.
تو آرشیو وبلاگ قبلیه نوشته بودم خیاطی هامو. :)
ای جانم. شما میتونی از ایده های من و خان داداش بهره ببری!!! 😂
ولی جدا از شوخی هر کاری میکنی یه خلاقیتی از خودت توش بروز بده. مثلا یه کار هنری محصول دست خودت. میتونی به آشپزی یا درست کردن یه دسر و میان وعده جدید و خوشمزه فکر کنی و غافلگیرشون کنی 😊
بسیارتا مرسی برای کامنت خصوصی 😊

Paradise
عههههعه پس من دارم پیر میشم چون یادم نمیاد خیاطیاتووو;-D چطور مرموزانه الزایمر گرفتم;-((
من از لحاظ دسر و شیرینی و این کارا ینی ولم کنن خودمو کردم توی ارد شیرینی پزی و یه اتیشی تو اشپزخونه هرطور شده باید بسوزونم اما یادمه برای مامانم دو تا تابلو نقاشی کشیدم اما الان سرم خیلی شلوووغه واسه کارای پایان نامم اما خیلی خیاطی دوست دارم یاد بگیرم اما نمیدونم چرا نمیشه ک برم:)
آره اون موقع که بلاگفا بودم می نوشتم. :)
منم استعدادی تو آشپزی ندارم ولی خب یاد میگیریم بالاخره :)
آفرین. پس هنرمندی ^_^
بعد از پایان نامه برو تو کار خیاطی. خیلی شیرینه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan