مردها رو باید از روی خاطراتشون شناخت!

  • ۱۲:۲۴
زمانی که خان داداش در آموزشی خدمت سربازی تشریف داشت، فرماندشون اینا رو به چند گروه تقسیم می کنه و چون دم عید بوده یه گروه رو می فرسته تا برن کمک شهرداری. اونجا بهشون می گن برید درختای بلوار رو یه متر هَرَس کنید.
اینا چه کار می کنن؟ جای اینکه یه متر از بالای درختا رو قطع کنن، میرن از زمین یه متر اندازه می زنن و بقیه درخت رو می بُرَن!!

بعد می دونید افتخاراتشون چی بود؟ اینکه سر کلاسای تئوری بخوابن طوری که هیچ کس نفهمه، موقع رژه رفتن یکی یه پارازیتی بندازه و بقیه بخندن، موقع نماز صبح وضو نگیرن تا خوابشون نپره و موقع غذا خوردن به ظرفاشون نایلون بکشن تا بعد از غذا مجبور نشن ظرف بشورن!

با تعریف کردن خاطرات خدمت سربازی آقایونه که می فهمیم مردها چه موجوداتی هستن.

توی دوران دانشجویی، من و هم اتاقیم که همکلاسی هم بودیم داشتیم با دو تا از پسرای همکلاسی صحبت می کردیم. صحبت خوابگاه شد. هم اتاقیم اشاره کرد به من و با خنده گفت امروز ما سر نوبت صبحونه درست کردن دعوامون شد. یکی از پسرا هم گفت اتفاقا منم هر روز با رفقیم سر همین دعوا دارم.
منم در ادامه حرفای دوستم گفتم آره این نمی ذاشت امروز صبحونه رو من درست کنم در صورتی که نوبت من بود. پسر مذکور یه تعجبی کرد گفت مگه دعوا می کنید سر نوبت گرفتن؟!!! ما هم با تعجب پرسیدیم مگه شما برای چی دعوا می کنید؟ گفت ما هر روز میفتیم به جون همدیگه و کتک کاری می کنیم و نوبت رو پاس میدیدم به اون یکی!!
پسر کذا در ادامه افزود: ما موقع غذا درست کردن میریم سر وقت ظرف، اگه ظرف تمیز باشه توش غذا می خوریم و بعدش می شوریم و میذاریم سرجاش. اگه کثیف باشه می شوریم، غذا رو توش می خوریم و دوباره کثیف برمی گردونیم سرجاش!

با تعریف کردن خاطرات خوابگاه های دانشجویی آقایونه که می فهمیم مردها چه موجوداتی هستن.

پ.ن: موقع تعریف کردن کلی هم افتخار می کنن به خودشون.
پ.ن: واسه همینه که وقتی میرن تو زندگی مشترک وقتی زنشون میگه فلان کار رو بکن یا نکن با اعتراض می گن گـــیر نده!

  • ۲۵۳
مستر نیمــا
خب مگه بده :دی
تازه ابتکار نایلون خعلیم فکر توش بوده وفسفر پاش سوزوندن 
:)))))))))
میگن نیاز مادر اختراعه همینه ها. یعنی ته خلاقیتید! :)
صبا ...
فاجعه ست:|
برای آقایون خاطره ست!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan