خودمم نمی دونم چه مرگمه شما رو که دیگه حق می دم!

  • ۱۸:۱۹

1- روزای شلوغی رو می گذرونم. همه چیز به معنای واقعی کلمه لولیده به هم. باید تا مرداد کلی سفارش رو تموم کنم و احساس می کنم خدای توانا اگه بهم هزار تا دست هم میداد بازم نمی تونستم تمومشون کنم! تا یه ذره سرم خلوت میشه حس هیچ کاری نیست و باید فقط افقی شد. نمیرم؟


2- آدم کم آبخور یا به جرات بگم آب نخوری هستم! نمی دونم چرا من هیچ وقت تشنه ام نمیشه. دیدم همین جوری ادامه بدم به صورت یه موجود مچاله و چروک باید در خدمتتون باشم. واسه همین برای تشویق کردن خودم که تو باید به زور هم شده آب بخوری رفتم یه بطری از این جینگولا گرفتم گذاشتم کنار دستم تا بلکه یه کار مثبتی کرده باشم. اصلا با این حرکت امعا و احشایم از این حجم غافلگیری سر گذاشتن به بیابون! می شنوم که دارن میگن این کِی آدم شد؟ البته از وقتی این حرکت رو زدم گلاب به روتون یه پام توی wc هستش. دیده شده که گاهی توهم هم می زنم و خواب رو بر خودم حرام می کنم! (یه حسی بهم میگه همون مچاله بشم راحت تره!)


3- اینو درست کردم برای یه موجودی که مرداد به دنیا میاد. وقتی تموم شد حس کردم چقدر منم! اصلا نمی دونم چرا بین این همه حیوون روباه ساختم! :|





پ.ن: خودم میدونم رو هوا نوشتم. نوشتم که فقط نوشته باشم. :|

  • ۲۹۹
ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
خیلی خوشکل شده :)
:) مرسی
Lady cyan ※※
:))))))
خوب شی و خوب باشی ایشالا
این عروسکه هم خیلی قشنگه
اون موجود مردادی چه شانسی داره 
مرسی عزیزم.
موجود مردادی انقدر سفارش داده که خدا بگه بس :(((
bahar ...
/: خیلی غیبتت داره زیاد میشه بعدا بیا دادگاه تکلیفتومعلوم کنم ننه
من تسلیمم!
گمونم از این به بعد زیادتر هم بشه :S
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan