مثل سگ

  • ۱۹:۰۰

بعضی وقت ها توی خرت و پرتام دنبال یه فرفره می گردم که مثل فیلم Inception بچرخونم ببینم خوابم یا بیدار. یعنی زندگی انقدر نامرده که این اتفاقات واقعی باشن؟!


بی ربط نوشت: فکر کنم من تنها ایرانی‌ ای باشم که از اون اول که وایبر رو روی گوشیم نصب کردم پاکش که نکردم هیچ، هر بار آپدیتش هم کردم و هنوز استفاده هم ازش می کنم. یکی از صفتای خوبم اینه که وفادارم مثل سگ! :|


  • ۵۸۳
رشته خیال
:))) یاد وایبر گرامی
اتفاقا چند روز پیش یه نفر گفت واسم وایبر کن :) من گفتم وایبر که ندارم ولی دود هست :|
هیچکس نداره تو گوشیش. منم تا میگم وایبر میان تصحیح می کنن میگن تلگرام. میگم نه بابا وایبر. :)
del nia
کارمیکنه وایبرت اون وق؟! اصن مگه کار میکنن وایبرها هنوز؟!
حالا تو پاک نکردی
اون عتیقه های مث خودت هم هستن چند نفری انگار که باشون از طریق وایبر در ارتباطی و اونام حذف نکردن:| :دی
آره کار میکنه. یه مدت ضعیف بود همه تو ایران پاکش کردن ولی من نکردم.
وایبر توی ایران تحریم شد خارج از کشور کار می کرد و می کنه با عتیقه های خارج از کشور در ارتباطم.
نفس نقره ای
منم پاک نکردم :)) ولی دیگه باز هم نشده حتی!
الان میشه ازش استفاده کرد :)
b lue
عبارت «اینقدر نامرد...» تو پاراگراف اول لایق کلمه زندگی بود :/
موافقم
آقاگل ‌‌‌‌
من سک نفر دیگر رو میشناسم که به وایبر وفادار مونده و داردش هنوز!
وبلاگ نویس هم هست!
معروف به شباهنگ.
پس شدیم دو نفر :)
جولـ ـیک
انقد بیشور حتاع:|
و خاک بر سر حتی تر!
دکتر میم
نشون دادن صفت وفاداریت با مثال وایبر واقعا به حق بود :-) من قانع شدم :-))
یه گوشی هم دارم سونی اریکسون z530 اونم اگه باتریش باد نمی کرد هنوز بهش وفادار بودم منتها خیانت رو اول اون شروع کرد 😄
هانی هستم
زندگی همیشه یه سورپرایز در چنته داره!
+من پاکش نکردم ولی استفاده‌م ندارم. بعد وقتی میزنه فلانی جویند وایبر!! میگم عههههههههههه!!! هنوزم مگه کسی جوین میشه به وایبر؟!!
گاهی سورپرایزاش وحشتناکن ولی. 
پس شما هم وفاداری. موردهای من جوین میشن بعد دوباره پشیمون میشن. من حتی حاضر به استفاده از تلگرام نبودم چند تا از دوستامو مجاب کردم دوباره نصبش کنن :دی
امیر بهزادپور
واقعا منم گاهی به اون فرفره ها فکر می کنم..
شاید واقعا خوابیم و خبر نداریم. فرفره ای هم نیست که معلوم کنه
هانیه شالباف
حالا شما که تو وایبر موندی هیچی
کسی به‌جز شماهم هنوزهست توی اون کویر بی آب و علف ؟ :|
دقیقا با کی چت می‌کنی ؟ :D
وایبر تو ایران از کار افتاد توی خارج از کشور مشکلی براش به وجود نیومد. با دوستای خارج از ایران :)

___ سلوچ
وایبر
واتس آپ
تلگرام
چقدر حرف نخونده...
برای من هیچکدوم با اون یکی فرق نداره
گفته بودم من از این ببره که روی پروفایلته خیلی خوشم میاد؟
هانیه شالباف
آهان پس اگه اینطوره که خوبه :)))
:)
پرستو
دور از جونت :)
ای جونم :**
شب زده
بعضی وفاداریا فقط به خودت آسیب میزنه
آره دقیقا... من شخصا ضربشو خوردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan