روز کوروش‌مون یا کوروش‌شون؟!

  • ۱۱:۲۹

ای کسانی که انقدررر زحمت می کشید و بار فرهنگی و تاریخی کشور به روی دوش شماست، کلی همت به خرج میدید و یه عالمه جمله نغز و قصار از کوروش کبیر توی تلگرام و اینستاگرام و سایر گرام های کوفت و زهر مار نشر میدید، ای تاریخ دوستان، ای دلیران، ای شیران ایران زمین که انقدر به تاریخ کشور و مملکت علاقه دارید که میریزید توی ماشین های شاسی بلندتان به مقصد پاسارگاد و می زنید و می رقصید و دسته جمعی توی راه می خونید کفتر کاکل به سر های های این خبر از من ببر وای وای، همه شما بیوتیفول ها که اسم آی دی ها و مغازه هاتون رو میذارید ساتراپ*، همه شما خوبا،همه شما تو دلی ها
 سر جدتون میشه شما واسه فرهنگ کشور تلاش نکنید؟! میشه شما بیخیال کوروش و پاسارگاد و سایر ملحقات هخامنشیان بشید؟ میشه شما غصه تاریخ کشور رو نخورید؟ میشه؟ میشه؟ میشه؟


با اعتراض و خیلی هم بی اعصاب توی اینستاگرامش نوشته:
چرا نمیذارن ملت تولد (!!!!!) اسطورشونو (!!!!!) جشن بگیرن.


*ساتراپ: واژه ای یونانیه به معنی استاندار. به هر بخش و قسمتی که زمان هخامنشیان توسط ساتراپ ها اداره میشد میگفتن ساتراپی شما که نمی دونید معنی کلمه رو و اسم مغازه روسری فروشی رو میذاری ساتراپ (استاندار!) خب یه خرده تلاش کن حداقل فارسیش رو بذار نه یونانیش رو!

  • ۶۹۹
___ سلوچ
اصن تو این مماکت اوضاعیه که نگو
این اتفاق ها جدا منو حرص میده.
نویسنده ....
تولد کوروش که کلا جعلی:|
آره بابا. هنوز هیچی معلوم نیست بعد ملت خجسته، تولد تولد مبارک راه انداختن!
b lue
دیروزدر مورد همین موضوع سر یکی رو کوبیدم به سقف فک کنم الان رسیدم به کف رفاقت! 

خسته نباشی دلاور!! :))
حالا چی میگفت؟
آقاگل ‌‌‌‌
یک فیلم دیدم ازش کلا پایه خنده!
ملت مثل بز میدویدن سمت مقبره و تعظیم میکردن! :/ 
بعد یک شور و حرارتی هم!
حالا بزن و برقص و کفتر کاکل به سرش به کنار!
خدا شفای عاجل عنایت کناد!
ویدئو مال دیروز بود؟
آدم می مونه چی بگه! :|
آقاگل ‌‌‌‌
اینکه مال دیروز بود یا نه رو نمیدونم. شاید از سال های گذشته بوده و الانبرای من ارسال شده باشه. ولی خب کلا مسخره است. کلا!

واسه این پرسیدم که همچین چیزی رو دیده‌ بودم منتها اونا توریست خارجی بودن. تا جایی که میدونم یهودی ها هم از این تعظیمات و احترام ها برای کوروش خیلی قائلند. به غیر از این دو دسته سر زدن این جور رفتارا دیگه خیلی اغراق آمیز و ادا و اصولیه. 
هولدن کالفیلد
جمله نغز هستن البته :|
آخ آخ راست میگید نغز. چرا کسی به من نگفت و من با فکر مثال نقض نوشتم؟
خجالت کشیدم کلی. از اون اشتباهات فاحش بود برام.
جولـ ـیک
شاید ساتراپ مارک چیزیه حالاع، اگرم نباشه شما سخت نگیر خواهرم:دی
نه جان دل. اسم هیچ مارک و برند معتبری نیست. اینا خودشون گذاشتن روی فروشگاه و مغازه. آدم از این همه جهالت حرصش می گیره
saeede sa
آریایی های متمدن مثلا دارن کل تمدن داشةه و نداشتمونو متزلزل می کنن:|
والا. باور کن این همه آریایی آریایی میکنن عمرا بتونن دو خط در موردش توضیح بدن!
کفشدوزک بلاگ
دی: کیکم براش میگیرن؟ /-:
مسخره بازی که زیاد درست کردن والا بعید نیست کیک هم گرفته باشن.
پرستو
عجب اوضاعیه، اینه که من هی داد میزنم که تاریخ رو تو مدارس بدین دانش آموخته تاریخ درس بده دیگه. اینه، حالا تحویل بگیرن این مسئولان محترم.
این قافله تا به حشر لنگ است
 
من
انقدر این دو روز خندیدم واقعا دیگه کلیه برام نمونده!
اول جک هاش اومد فکر کردم شوخیه
فیلماشو دیدم پهن شدم کف زمین
با یه حرارتی میگن آزادی اندیشه باریش و پشم نمیشه انگار کوروش سه تیغه بوده
جالبه خود شعار دهنده ریشوئه‎:D‎:D‎:D
من که به ضرس قاطع اعتقاد دارم دستهای استکبار پشت این قضیه اس‎;)‎
والا انقدر خوشحال بازی و سوتی های شاخ و دم دار در خون آریایی هیچ رقمه قابل پذیرش نیست‎:D‎:D‎:D
آره منم اون برادر ریش دار رو دیدم. اتفاقا یکی از معیارهای تشخیص شاه از ولیعهد در دوران هخامنشیان طول ریششون بوده! خدا پدرت رو بیامرزه من هر چی میگم بابا اقلا ریشات رو بزن بعد شعار بده بهم میگن این ریش با اون ریش فرق داره! 
حالا اصلا کاری به استکبار و اینا ندارم. من از جاهل هایی که بدتر دارن تاریخ ایران باستان رو بدنام میکنن لجم میگیره. پاسارگاد اصلا جای بزن و برقص و شعارای سیاسی نبود.
میگم شما من خودمون هستی؟ :)
دخترم وبلاگت توی بیان کو؟؟؟ ؛) مگه قرار نشد بنویسی؟ دهه! :)
میلیونر
چرا نمى ذارى ملت روز اسطورشون رو جشن بگیرن؟ :)))
آقا من شرمنده :))
یا فاطمة الزهراء
من چند وقتیه دارم درباره زرتشت و کوروش تحقیق میکنم جالبه خود زرتشتی ها تفکراتشون منطقی تر به نظر میاد و اینجوریم نکردن بندگان خدا اووووج کارشون توضیع بروشور بود که به بقیه کوروش رو بشناسونن! و یه جشن بین خودشون توی خونه هاشون اونم نهایتش! 
آره عزیزم دقیقا همینطوره. افراط و تفریط تو هیچ چیزی خوب نیست. من میگم واسه هر چیزی که ازش پیروی می کنیم لازمه مطالعه کنیم و بدونیم فلسفه اش چیه دقیقا. میخواد دین باشه، عاشورا باشه، جشن باشه، بزرگداشت باشه و هر چیز دیگه ای
آفرین بهت که تحقیق می کنی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan