خب چرا؟!

  • ۱۳:۳۹

آشنایی با مفاهیم خواستگار (!):

آنچه که میگن: لاغر و قد بلند ------ آنچه که هستن: رنج بردن از سوء تغذیه شدید

آنچه که میگن: کارمند دانشگاه ------ آنچه که هستن: نگهبان در  ِ ورودی دانشگاه

آنچه که میگن: متولد سال 66 ----- آنچه که هستن: توی شناسنامه 68 برای دیر رفتن به خدمت سربازی (خدایی دروغ انقدر تابلو؟)

آنچه که میگن: دارای کارت پایان خدمت ---- آنچه که هستن: کفیل پدر و مادر

آنچه که میگن: دانشجوی حسابداری ---- آنچه که هستن: ورودی مهر 95

آنچه که میگن: اهل رفیق بازی و دوست دختر نبودن ---- آنچه که هستن: منزوی، گوشه گیر و به دور از هر گونه فعالیت معمول اجتماعی

آنچه که میگن: خوش مشرب و شاد و اجتماعی ---- آنچه که هستن: وجود 10000 شماره از دختر در لیست مخاطبین گوشی


پ.ن: اینا خصوصیات یه نفر نیستن. هر کدوم صاحب خودشو داره!!! 

پ.ن: برادر من! داداش من! آقای عزیز! خودتون یا مادرتون وارونه خودتون رو به مردم جلوه میدید بعد پامیشید میاید خواستگاری می بیند چقدر تابلو هستید خودتون از خودتون خجالت می کشید و مجبور میشید برید. خب آخه چرا؟! خود آزاری دارید مگه؟ بعد من مجبور میشم چه کار کنم؟ عصبانی بشم به بابام بگم جعبه شیرینی تون رو باز نکرده شب جمعه ببره مسجد به نیت امواتتون بین نماز گزارا خیرات کنه.

پ.ن: بعد به من میگن سخت میگیری. من سخت می گیرم؟!



  • ۱۰۳۰
آقاگل ‌‌‌‌
خخخخخخ
اعصاب ندارینا.
حالا شیرینی رو بخورید خب حیفه!

آخه اعصاب نمیذارن.
از گلو پایین نمیره. حداقل یه ثوابی به رفتگان برسه
ابراهیم ...
در این حد یعنی؟!!!!
در این حد یعنی. 
___ سلوچ
یک اتفاقی که جدیدا دیدم رایج شده بین پسرا اینه که میرن خواستگاری صرفا به خاطر دید زدن دختر و این اصن هیچی نگم بهتره...
در این موراد دروغ های گفته شده هم خب بیچاره ها من بازم دیدم که دویست جا رفتن خواستگاری همش نه شنیدن. البته که این توجیه نمیکنه دروغ گفتنن رو ولی خب من درکشون میکنم...
واقعا یکی با خواهر خودشون چنین رفتاری کنه خوششون میاد؟ اینا میخوان تشکیل خانواده بدن؟
دخترا که جدیدا متوقع شدن عجیب. یه کم دخترا از توقعاتشون کم کنن یه کم پسرا از ظاهرسازی هاشون، جای دوری نمیره به خدا
هانی هستم
ورودی 95 =))
خیلی زور داشت :))
من خودم ورودی 86 بودم!
پریسا ..
یعنی کارمند دانشگاه عالی بود :-))))) واقعا اینطور میگن؟ آخه چه کاریه :-|
:)))
آره متاسفانه پریسا جون. میخوان کم نیاورده باشن. گفتنش هم خجالت آوره.
مهر2خت 69
واقعا همینه که میگی
بابک!
هعی!
بابک؟
حن‍ ‍ا
:)))))))
شدیم مضحکه خلق الله :))))))))))
خانم لبخند
خعلی باحال بود وجداناً :)))
ورودی مهر 95 :)))
حیثیت برام نمونده خواهر!
pary daryay
((-: مبارکه عاقا
با کدومشون؟
دلارام gh
خواستگار کووو؟
هست ولی خب...
جولـ ـیک
من از خواستگاری بدم میاد. بعدنا یه پست میرم براش:(
آره بذار جانم بذار. ما نیز بدمون میاد
گیسو کمند
نه والا سختگیر نیستی. :)
قربان آدم چیز فهم :)
دکتر میم
اووووه چقد سختگیری !!!
همینه که ازدواجا کم شده دیگه.... آسون بگیر، بیان پاموک :-)
آخ دکتر می بینید چقدر ما دخترا پر توقعیم؟ خودم فکر می کنم مورد ورودی 95 خیلی مناسب باشه. به هر حال بچه دار شدیم بعدها، حداقل پدر بچه ها بین جوونا بوده و شکاف نسل بینشون به وجود نمیاد! :)))
دکتر میم
طرف، به «دانشجو بودن» ، به چشم شغل نگاه کرده؟! :-)
باز خوبه مسئول بررسی آمار بیکاری نشده وگرنه درصد بیکاری به زیر صفر میرسید
نه. به چشم شغل نیست مدرک تحصیلیش بوده که ما پرسیدیم چیه؟ گفتن دانشجوی حسابداری. بعد کاشف به عمل اومد شازده با اون سنش ترم اولی هستن!! :))
نفس نقره ای
:))))
آروم باش ولی آره نخورین شیرینارو :)) دیابت در کمین است :دی
مگه میذارن آروم باشیم؟ چهار کیلو کم کردم!
آره شیرینی خوب نیست چاق میکنه! :)))
پرستو
آفرین، آفرین چقد خواستگار داری دختر جون، همینجوری ادامه بده، داری رکورد میزنی. 
خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان:)
چه فایده خواهر؟ یکی از یکی باقالی تر! :)
قربون شوما 
ندا
به قول مامانم یه دونه بیاد اما خوبش بیاد.
خواستگاری واقعا فرایندیس فرسایشی به مرور اعصاب آدم و ضعیف میکنه.

آره. چه دخترش چه پسرش با یه نفر آشنا بشن اما همون یه نفر ایده آلشون باشه.
نار خاتون
مرجوع کردن شیرینی هم جایز بود حتی:)
حرص نخور حالا شوما...
ای کاش رجعت میدادم پس، یه زهر چشمی میومدم :))
چش چش:)
pary daryay
دی: همونی که خیلی خوشگله عمرا سر کوچه وایسته راه میره اسه اسه
اره اره قبوله؟
/-: اونطوری که گفتی یاد اهنگ ساسی افتادم
مورد منزوی و گوشه گیر شامل این خصوصیات میشه! :|
هولدن کالفیلد
وجدانی فقط خودم :))
اینقدر رو و بی ریام، طرف خوشش هم نیاد ازم نمیتونه بگه دروغ میگی :))
آره خدایی شما ظاهر و باطنت تا جایی که من شناخت دارم یکیه و این برای خانمی که میخوای باهاش ازدواج کنی یه پوئن مثبته.
آقای دال
:))
آره همینجوریه خدایی :))
شما هم آره؟!
زهرا روشن
سلاااام
چقدر دلم تنگ شده بود واسه اینجا
درگیر درس و مقشامم
الانم وسط امتحاناست ترجیح میدم هرکاری انجام بدم ولی درس نخونم😃😃
یعنی این مطلبو که خوندم نتونستم نظر ندم
چون خودم چندساله درگیرشم
همه به منم میگن سخت میگیری درصورتیکه واقعا همینجوریه که میگی
منکه دیگه واقعا اعصابم فرسوده!!!شده😪
سلاااام.
عزیزم. جات حسابی خالی بود.
دیگه ارشد این گرفتاری ها رو هم داره. :) خدا کنه آدم سرش اینجوری شلوغ باشه. :)
اصلا تف تو روح همه پسرا. پس اون نیمه گمشده گور به گوری من کو؟؟؟؟ :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan