منو دریاب!

  • ۱۰:۵۱

یه ویروس جدیدی هم اومده که اسمش هست «هیچ یادت میاد یه وبلاگ بدبختی هم داری؟». من این ویروس رو گرفتم.

شما هم ایشالا انقدر اتفاقات خوب و خوش تو زندگی هاتون پیش بیاد، انقدر از خوشبختی سرتون شلوغ بشه که وقت نکنید بیاید آپ کنید!! یعنی چی؟ اومدم می بینم این همه وبلاگ و پست نخونده دارم. ایش :|

  • ۶۹۱
آقاگل ‌‌
از این ویروس جدیداس :d
استراحت کنین خوب میشین :)
فکر کنم چون زیاد استراحت کردم به ویروسش دچار شدم :)))
مهر2خت 69
خب خجالت بکش تنبل :دی
والا
به جان خودم اگه از تنبلی باشه اتفاقا وقت کم میارم. :((
پری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
تازه نبودی بینی من وبلاگام به بادفنا رفت
یکی دیگه ساختم 
میدونی من کی ام پاموووووووووک؟؟؟:(((
پرستو تویی؟
ا وا؟! چرا آخه؟؟

مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
اوا:)
باد آمد و بوی عنبر آورد
چه عجببببب
خودت که بیشتر تر بوی عنبری :**
تی رکس
منم دارم! مقاوم به درمانم هست لعنتی :|
ما نیز چنین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan