بیست و پنجم

  • ۰۹:۵۴

روز قبل از تولدم مریم میرزاخانی فوت کرد. شب تولدم همه عکس پروفایلاشون رو کرده بودن عکس مریم. روز تولدم همکارم با عکس مریم گوشیم رو پر کرد از استیکر تولد و تبریک. انگار مریم میرزاخانی داره بهم تبریک میگه!


پ.ن: تناقضش بیشتر از اینکه عجیب باشه غم انگیزه

پ.ن: خدا رحمتش کنه


  • ۷۱۱
پـــــر ی
خیلی حیف بود مرگ یکباره این آدم :(

تولدت مبارک :)
آره واقعا حیف بود.
مرسی عزیزم :)
___ سلوچ
تولدتون مبارک
ممنون از لطفتون :)
ماهی کوچولو
تولدت مبارک
مرگشون خیلی تلخ بود :(
مرسی عزیزم. :)
خیلی و در عین حال شوک آور :(
هانیه شالباف
مبارکه مبارکه :)
خوش‌بخت باشی و سلامت :)
مرسی هانیه عزیزم :) :*
نار خاتون
تولد شما مبارک بانو جانم:)
ممنون نار خاتون جان :)
تی رکس
تولدت موبارک عزیزم ^_^
مرسی عزیزم :)
saeede sa
هر چند دیر ولی تبریک میگم.ان شما الله ب آرزوهایی که داری در کنار عزیزانت برسی❤
شما لطف داری بهم ممنون مهربون :)
آقای سر به هوا ...
الان هم حمیدصفت داره با همه چت میکنه :))
جو لیک
یک غدد ندا گم شده است...
از یابنده تقاضا می شود آن را در نزدیک ترین صندوق پست بیاندازد! :دی
جولیک ‌‌‌‌‌
و مژدگانی دریافت کند!
با سلام! تو کجا بودی تا حالا؟ -با ریتم-
مژدگانی از آن تو
سلام بر تو ای فرزندم. 
برگشتم به تنظیمات کارخونه یعنی همون بلاگ اسکای قدیمی :دی
بعد از ماجراهای انتخابات پارسال بلاگ زده شدم
جولیک ‌‌‌‌‌
یه اهمی، یه اهومی، یه خبری، یه جغدی، کفتری، خفاشی، چیزی :|
بابا من چند روز بعد از آخرین پستم سرم خیلی خیلی شلوغ شد بعد از هفته ها اومدم بنویسم دوباره، قبل از اینکه میز کارم رو باز کنم با خودم میگفتم ببینی چند نفر رو نگران کردی با نبودنت ندا. درست نبود این همه مدت بی خبری. شاید باورت نشه اما یه دونه کامنت هم نداشتم :))))) شاید بلاگفا داغون بود ولی آدمای بلاگفا هرگز آدمای بلاگ نمیشن. منم همینجور ول کردم به امان خدا. دوست ندارم جو به اصطلاح روشنفکر زده اینجا رو دیگه. 
جولیک ‌‌‌‌‌
من هی میومدم نگاه می کردم میدیدم خبری نیست. کامنت نمیذاشتم ولی. زین پس اگه غیب شدی کامنت میذارم. :دی
خب آدرس بده :(
عزیزم. تو لطف داری. معرفتت ثابت شده ست. 
🤣
چشم چشم 😉
نیوشا یعقوبی
خو دلتنگ میشیم که
عزیزم. مرسی مهربون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan