واقعا نسل این معامله ها و درخواست ها کی تموم میشه؟!

  • ۰۰:۰۳
فالو کن تا فالو کنم
کامنت بذار تا کامنت بذارم
بلینک تا بلینکم
بلایک تا بلایکم


حالا جدیدنا توی بیان:

بدنبال تا بدنبالم!
یا
دنبالی، دنبالم کن!
یا
دنبالت می کنم، بدو دنبالم!
یا
بیا دنبالم تا بیام دنبالت!
یا
اومدم دنبالت، کی میای دنبالم؟
یا
بیام دنبالت میای دنبالم؟
یا ...

پ.ن: انقدر کلمه دنبال رو تکرار کردم معنیش رفت!
ب.ن: چرا من الان دارم توی اتاق کاملا تاریک می نویسم و زورم میاد چراغ رو روشن کنم؟ کور شدم!

خوشی روز بیستم: روزی که با دوست بگذرد خوش است!




  • ۴۰۷
.. آنـه ..
هیچی از لذتِ خوندن و نوشتن فکر نکنم بدونن که اینطور میگن..
منم فکر نکنم. هیچوقت از این کارا خوشم نیومده. آدم یه چیزی رو دوست داره می خونه و پی میگیره. دیگه مجبور کردن دیگران چه کاریه؟!
بابا لنگ دراز
لینکید 
بلینکید 
خخخ
:)))
خیلی خندیدم
Paradise

خدا ناتوانی قسمت پایین بدن رو نیااره که بدجووور ضربه کاااری میزنه به ادم اعم از کور شدن چشمایی ادم!!!!!

،خخخخخخخخ

وای خیلی خندیدم :))))
از یه لحاظایی که در نظر بگیریم بسیار خوشحالم که یه زن هستم و از این نقطه ضعفای خانمان برانداز ندارم!! خخخخخ :))))))
بوف ولگرد
دنبالی :)
:)))))))))
امید داودی
جاب بود
:)
زهرا
واااای اینا همونایی ان که وقتی میری تو صفحه شون یا ساعت برنده میشی یا باید بالای 18 سال باشی!  
اینا کاسبای فضای مجازی ان! 
یه سری هاشون آره ولی یه سری ها هم از همین آدمای معمولی هستن. نمی دونی تا چه اندازه لجم میگیره از این کاراشون. به خصوص اینایی که تو اینستاگرام با التماس می نویسن منو فالو کندی لطفا!! اه اه اه
چپ دست
آخ آخ گفتی.همیشه خوشحال بودم که وبلاگ از این فضاها دوره و مثل اینستا نیست.ولی بیان گند زد به تصوراتم!!
در واقع میشه گفت ما خودمون گند زدیم. بلاگفا هم سیستم دنبال کردن نداشت اما راه به راه میومدن می نوشتن با تبادل لینک موافقی؟!! :|
رفیق خاموش
اومدم دنبالت کی میای دنبالم خخخخ
:))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan