حس های گمنام پنبه ای!

  • ۱۶:۰۵
آقای سه نقطه ما رو دعوت کردن به بازی وبلاگی «حس های گمنام»، البته ایشون اسمش رو گذاشتن کمپین ولی من به یاد ایام قدیم بلاگستان از واژه بازی استفاده کردم. :)
ایشون ازمون خواستن تجربه ها و حس های قشنگی که حالمون رو خوب کردن با دیگران به اشتراک بذاریم. همون حس و حال های شگفت انگیزی که با انجام دادن یا تجربه کردنشون یه دفعه پیش خودمون میگیم وای من چرا زودتر نرفتم سراغ این کار؟
این تجربه ها می تونه هر چیزی باشه از خوندن کتاب، تماشای فیلم یا پیدا کردن یه فولدر موسیقی حال خوب کن و...

*

میرسیم به تجربه من.
اینستاگرام دنیای خیلی جالبیه. هم میشه صفحه یه بازیگر رو باز کنی و سیر دلت بهشون فحش بدی (!) هم می تونی آدمایی رو توش پیدا کنی که یاد گرفتن چطوری قشنگ زندگی کنن، به اطراف نگاه کنن و سبک زندگی شون رو به اشتراک بذارن. این آدما هم حال خوب می کنن هم میشه ازشون خیلی چیزا یاد گرفت. من اینجا می خوام عزیزانی رو بهتون معرفی کنم که من با چرخیدن لابه لای عکساشون هم حس های فوق العاده گرفتم هم نگاهم به زندگی خیلی بهتر شده.
اینو بگم که استایل زندگی این دوستان مرد و زن نداره. همه می تونن ازشون یاد بگیرن.

*




 
1- خانم آزاده کرمی. ایشون یه دکتر داروساز هستن که به همراه همسر، دوتا پسرشون و یه کوچولو تو راهی توی سوئد زندگی می کنن. متن ها و توصیه هایی که زیر عکساشون میذارن واقعا عالی و صمیمانه ست. گاهی قلمشون طنزه و گاهی جدی. دیدگاه های جالب و آموزنده زیادی برای جوونا دارن که خیلی مفیده.






2- خانم ستاره معتضدی یه تصویگر و ایرانشناس ماهرن. پیجشون سراسر حس خوبه. از سلیقه فوق العاده توی دکوراسیون منزل و تا توصیه های جالب روانشناسی و حتی پزشکی و در کل زندگی سالم. به جز بحثای اعتقادی که جاهایی باهاشون اختلاف نظر دارم ما بقی سبک زندگیش یکی از الگوهای منه.



 


3- آقای مجید خسروانجم هم تصویرگرن هم کارتونیست. سبک کاراشون توی ایران بسیار نو و بدیعه و از اولین ها هستن. یعنی تلفیق نقاشی و اشیاء واقعی. زبون طنزشون خیلی هوشمندانه و جذابه. علاوه بر همه اینا توی کانال تلگرامشون تصویرگری رو هم آموزش می دن.

 




4- خانم زهرا ناصرخاکی، یه هنرمند و نقاش چیره دستن. من به شخصه کلی نقاشی ازشون یاد گرفتم. اگه نقاشی به سبک ماندالا رو دوست دارین برید پیجشون و کانال تلگرامشون که آموزش هم میدن. توصیه می کنم انجام بدید و فکرای منفی رو با نقاشی تخلیه کنید.
نقاشی ای که گذاشتن  رو عکس پروفایلشون سبک ماندالا هست.







5- خانم مهسا رازقی علاوه بر اینکه یه طراح لباس فوق العاده هستن، صفحه شون از اون صفحه های معنوی بسیار جذابه. متنایی که در مورد نماز، محرم و یا اعیاد شعبانیه میذارن به شدت حال خوب کنه. قول میدم چیزای جدیدی تو صفحه شون هست که با زندگی مدرن اصلا منافاتی نداره.




و آخرین نفر رو هم اختصاصی معرفی می کنم برای خانوما و دخترایی مثل خودم که دوست دارن کدبانو باشن.



6- خانم زهرا جلال. یه مادر، همسر و بانوی نمونه امروزی. عکساشون کاملا بی ریاست و کلی حس خوب به آدم منتقل می کنه که خانوما درک می کنن چی میگم :)



اگه شما هم حس خوب دارید به اشتراک بذارید ما هم یاد بگیریم و استفاده کنیم.

#حس_های_گمنام و این همه «لینک» صفحه دعوت به بازی.

  • ۱۴۱۰
mr point
فوق العاده بودش، سبک نوشتاری تون عالی بود.
موضوعی هم که مطرح کردید واقعا به شخصه برام خیلی جالب بود و فکر نمیکردم به همچین موضوعی بپردازید.
خودم گه گاه به اینستاگرام سر میزنم و عکس هایی که دوستام به اشتراک گذاشتن رو میبینم و لایک میکنم و تمام.
ولی امروز دیدم، نه ، میشه یه طور دیگه هم دید.
از لایف استایل دیگران گرفته تااااااااا میرسیم به نوشته هایی که به آدم انگیزه میده برای شروع دوباره و بعضا چندباره.

خیلی ممنونم از اینکه در این طرح شرکت کردین :)
خیلی ممنون :)
خوشحالم که استفاده کردید.
منم خیلی وقته اینستاگرام مرامی که توش از روی مرام دوست و فامیل رو لایک کنی گذاشتم کنار. ترجیح میدم برم سراغ تجربه های جدید و آموزنده که حال آدمو مثبت می کنه :)

^_^ وظیفه بود. 
bahar ...
طووولانی بوود نخوندم
قسمت نبوده!
ام اسی خوشبخت
سلام
ممنون برای به اشتراک گذاشتن این حس خوب، با اینکه تو اینستاگرام بودم اما معرفی صفحات خوب میتونه مفید باشه :)
سلام. خواهش می کنم. خوشحالم که استفاده کردید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan