53

  • ۲۰:۰۲






اگه یه همچین پارچی داشتم توش رو پر می کردم دوغ با شوید و گل محمدی فراوون و میذاشتم سر سفره قلمکارم.



پارچ سفالی
دوره قاجار
محل نگه داری: Smithsonian museums of Asian art (واشنگتن)

bahar ...
(((((: دلم دوغ خواست
پارچ رو بچسب که دیگه گیر نمیاد!! :))
مِستر چل تیکه
به به بعد اون دوغ خوردن داره :))
با چنین پارچی آره خیلی :)
مِستر چل تیکه
اجدادتون قاجار بودن !؟ :)
باستان شناسی عجب رشته ی خوبی هست ولی نمیدونم پول توش هست یا نه ؟؟؟ 
:/
اجداد همه مون. از انسان های عصر سنگ تا انسان های معاصر میشن اجداد من و شما. اجداد هنرمند من و شما :)
نه پول توش نیست! عشقه که باعث تکمیل شدن اطلاعات باستان شناسی میشه.
ابراهیم ...
اوه یه لحظه تصور کردم ، چه قدر خوب.
اگه واقعی بشه که دیگه خیلی عالی تره :)
صبا ...
خیلی زیباست:)
یه فرش ابریشمی با نقش قرینه تو موزه پیرنیا دیدم هنوز شیفته اش هستم...نکته اش این بود که فرش قرینه نبود و فقط خطای دید بود
:)
فرش به ظاهر قرینه. از اون مقوله های دیدنیه. به راستی چطور این همه از خودشون خلاقیت داشتن؟ من هنوزم برام عادی نشده و با هر بار دیدن این چیزا شگفت زده میشم.
بابا لنگ دراز
اگه اینو داشتم ک میرفتم میفروختم به همون موزه ی واشنگتون دیگه :)))
زندگی خرج داره خانم :)
دوغ رو با پارچ پلاستیکی هم بخورید مزه ش فرقی نمیکنه :)
حالا شما داری شوخی می کنی ولی این پارچ هم همینجوری رفته موزه خارجی!
نارِن° جی
چه میچسبه این مدل دوغ توی این مدل پارچ :))
آره خدایی. :)
آناهــیــ ـــتا
خدای من چقدر قشنگه این...
خودمم خیلی دوسش دارم. عکس از این آثار زیاد دارم. به مرور میذارمشون. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan