روابط رو حفظ کنید!

  • ۲۳:۵۵
از من به شما نصیحت، روابطتون رو با یه دسته از آدما همیشه حفظ کنید. حتی اگه داشت سیل میومد، قرار بود دنیا به آخر برسه، قرار بود شهاب سنگ بزنه کره زمین رو دو نصف کنه و... شما پا پس نکشید! روابط رو چی؟ حفظ کنید!
و اون دسته چه کسانی هستند؟ کسایی که توی یه سایت خیلی خوب فیلم اشتراک دارن و به صورت رفاقتی پسوردشون رو میدن به شما تا سیر دلتون فیلم دانلود کنید.

الان من یه خبطی کردم، روابط رو حفظ نکردم خودم و خرم دوتایی با هم موندیم تو گِل!

آیا کسی هست که یه سایت خوب برای دانلود فیلم بهم معرفی کنه؟ تر و تمیز و صد البته رایگان! :"

  • ۸۷۰
آقاگل ‌‌‌‌
و حتی خودم و آهوم تو گُل! :))

من زیاد فیلم دانلود نمیکننم. ولی اگه بخوام دانلود هم کنم عموما تو گوگل اسمش رو سرچ میکنم و میگردم تا نسخه قابل دانلودش رو پیدا کنم! شمام همین کار رو بکنید جواب میده.

اوه شما چه باکلاسید! :)
این کار رو کردم ولی خیلی از فیلمامو پیدا نکردم.
نویسنده ....
از دست تو پاموک:)))
ندارم متاسفانه وگرنه حتما بهت رمزش رو می دادم رفیق
:دی
ای جانم. مرسی عزیزم. :) :*
ویار تکلم
یه جمله مشهور هست که میگه: بعضی ها از دور میدرخشند نزدیکشون میشی میفهمی که درخشندگی شون از شیشه خرده هاشونه :)
آخ آخ عجب جمله ای. دقیقا
پس روابط رو حفظ نکنیم! :"
‌‌ ‍‌ صابر ‌ ‌
سلام و خسته نباشید :|
بفرمایید لینک:
این یکیش:
http://hastidownload.biz
اینم یکی دیگه‌ش:
سلام دی ال
با تچکر :/
دست شما درد نکنه. خیلی لطف کردید 🙏
پرستو
واقعا یعنی همچین دوستی رو از دست دادی؟؟؟؟!!!!
چی بگم بهت آخه
دیگه جوون هستیم و جاهل!!
___ سلوچ
تاینی موویز خیلی خوبه
البته رایگان نیست اما خب زیاد هم قیمتش بالا نیست
اما آرشیوش خیلی محشره
دقیقا اون سایته تاینی مویز بودددد
تمام فیلما با کیفیت های مختلف رو داشت. خیلی خوب بود.
شما میدونی چه جوری باید توش عضو بشم؟ میشه دوباره آدرسش رو بهم بگی و اگه امکانش هست راهنمایی کنی؟ دیگه رایگان نبودن مساله نیست :))
نویسنده عشق
امون از اونایی که به سادگی پا پس میکشن D:
رابطشونو خراب میکنن D:
خدا خودش حفظشون کنه :)
اصلا خدا سر عقلشون بیاره :))
___ سلوچ
http://tinyz.in/index.php
این آدرس دائمه
شاید باز نشه
پس این آدرس فعلیه
http://tinyz.us/index.php
شاید اینم باز نشه پس سرچ کنین
البته برا من که جفتش باز میشه :)
اون بالا پنل کاربری باید وارد بشین
سخت هم نیست ساخت اکانت
ایمیل درست بدین و یه واریز کردن پول و حله
هر سال هم کلی مسابقه میذاره که اگه مثه من تو خیلیاش برنده بشین یه دویست روزی اکانتتون مجانی شارژه :)
من اکانت خودمو خیلی وقته شارژ نکردم و از اکانت دوستم استفاده میکنم
اما میتونم اکانتمو شارژ کنم و رمز و پسووردشو بهتون بدم اگه خواستین
دست شما درد نکنه. خیلی مفید و کامل بود. :)
اینطور که معلومه باید خودم عضو بشم حتما :)
___ سلوچ
البته اگه هم خواستین اکانت بسازین بگین تا من معرفیتون کنم
آخه من که ایمیل معرفی به شما بفرستم سه روز بهم شارژ رایگان میده :)))
حتما. من ایمیلمو میدم شما برام بفرستید که بشه دو سر سود :)))
هانیه شالباف
این‌جانب خیلی راحت سرچ می‌کنم و از هر سایتی که بیشتر خوشم اومد دانلود می‌کنم :))
پس چرا من فیلمامو پیدا نمی کنم :(
نفس نقره ای
ولی از خدا بترس :| استفاده ابزاری آیا کار درستی است؟ :| :دی
:دی یه سری ها آخه در حکم آچار فرانسه هستن!
• عالمه •
منم یکی از این دوستای بامعرفت دارم. با اینکه ازدواج کرده و به خاطر زنش در ارتباط نیستیم ولی هنوز اجازه دارم از اکانت هاش استفاده کنم ^__^
واسه سایت تاینی موویز باید یکی دعوتت کنه اما این لینک خودش دعوت نامه میفرسته ولی خب رایگان نیست، خودت که میدونی:
tinymoviezet.ir/sabtenam
به این میگن حفظ روابط به صورت ریز. آفرین :)))
دعوت کننده خودش داوطلب شد. :)
بسیار ممنون از شما :)
هولدن کالفیلد
http://30nama.link/
این یه آدرس یاب توی سایتش داره، دانلود کن اون رو داشته باش، هر چند وقت یه بار آدرسش عوض میشه!
عالی عالی. ممنون از معرفی :)
دکتر میم
با تورنت کار کردی؟
نه کار نکردم
تو کا
https://us.downloadrooz.in/
این سایته یعنی عالیه :) هرررررر فیلم و سریالی هم توش پیدا میشه و آرشیو به روزرسانی سریال هاشم خیلی سریعه تازه! خیلی هم ترو تمیز و ایناست :))
مرسی از راهنماییت عزیزم. خیلی عالی و مفید بود. :))
مرتضی معادی
هی گشتم  ،هی گشتم دیدم نظر دادن تو این پست ساده تر از بقیه بود
هستی دانلود خوبه که گفتن تو نظرات
ته موویز هم عالیه ، من چند سالی هست مشتری اونجام و کاملا راضی اشتراک چیه بابا!!!
مگه آدم برا یه فیلم چنبار باید پول بده؟داریم پول اینترنت میدیم دیگه !
خیلی خیلی ممنون از راهنمایی تون. آره منم میگم پول دادن واسه اشتراک یه کم زور داره ولی از آرشیو تاینی موویز نمیشه گذشت!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan