تکرار

  • ۱۹:۱۸
تا یه مدت مد بود مردم، به طور مشخص بانوان محترم عکس غذاهاشون با ظرف های مختلف اعم از خرگوش و گاو و خروس و... رو بذارن اینستاگرام. ملت احساساتی و هیجانی ما می رفتن هی از این خرگوشا و گاوا می خریدن و دیگه هر صفحه ای که باز می کردی دست کم یه عکس با این ظرفای حیوونی داشتن. بعد سریال شهرزاد مد شد تو هر صفحه هم یه جوری سی دی شهرزاد رو توی عکساشون چپوندن. بعد پلنرای رنگی رنگی مد شد هر صفحه ای رو که باز می کردی یه عکس از پلنرا می ذاشتن. الان هم این دفترای رنگ آمیزی رنگی رنگی. بلا استثنا همه خریدن و بلا استثنا همه عکسشو گذاشتن توی صفحه هاشون! اصلا نمیگن چقدر دارن با این کاراشون اینستاگرام رو تکراری و خسته کننده می کنن! بابا یه ذره خلاقیت! یه ذره فکر! حالا حداقل اینقدر عکسش رو نذاریم که از شورش بگذره. من شخصا داره از محصولات رنگی رنگی حالم به هم می خوره. از بس که جلوی چشمم تکرار شده. اگه یه زمانی منم دلم می خواست از محصولاتشون داشته باشم حالا دیگه هر جا ببینم صفحه رو می بندم!
گاهی وقتا از این همه احساسات کاذب و اغراق شده مردمم بدم میاد. با عرض پوزش از خودمون، خانوما هم بیشتر دارن دامن میزنن به قضیه. نکنیم بابا. نکنیم!

خوشی روز سیزدهم: تماشای سریال friends. خب من اعتراف می کنم اولین باره که دارم می بینمش. به هر روی هر تفریحی بعد از فراغت از هر گونه درسی لذت بخشه. :دی


  • ۳۰۰
مستر نیمــا
من عاشق فرزندم
دو بار دیدمش
جالبه که هر کس دیدش بیشتر از یه بار دیده 
Paradise
بابا جان اینقد حرص نخوووور همه موهاااات سفید میشه هاااا:-D
من زیاد اسم این سریال رو شنیدم به نظرت قشنگه؟؟نه اینکه من کاملا بیکار هستم و کارای پایان نامه خودش خودکار برای خودش انجام میشه واسه همین فرااغت کامل داررررم:-)))))))))))))
نه حرص نیست. این که یه جا درمیونش بذارم اتفاقا حس خوبی میده :))))
منم قبلا شنیده بودم. با این قسمت هایی که من دیدم آره جالبه. فقط اینکه فرهنگ غربیشون خیلی با ما تفاوت داره. شوخی های مثبت هیجده ای که میکنن برای خودشون عادیه ولی جنبه های مثبت هم داره. مثل اینکه همه دارن زحمت میکشن و کار میکنن و از زندگیشون لذت میبرن. خلاصه روحیه میده 😉
ببین منو. پایان نامه تموم میشه، دفاع هم میکنی. جز خودت هم هیچکس دیگه دفاعت یادش نمی مونه پس به قول میم بنویسه بره :))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan