اتاق خواب!

  • ۱۵:۰۴
اینایی که شخصی ترین عکسا از اعضا و جوارح بدنشون رو میذارن تو صفحه های اجتماعی و به نحوی خودشون رو می چپونن تو چش و چار ملت، بعد انتظار دارن اراذل و اوباش هیچی نگن. جالب اینجاست که ویدئو درست می کنن و میگن لدفن(!) اراذل نیان تو پیج من... مرسی... اَه... :|


پ.ن: درسته اراذل و اوباش باید خودشون رو اصلاح کنن، ولی خدا وکیلی، بینی و بین الله، گوشت رو بذاری دم دست گربه نمیگه جووووووووون؟؟؟!!!
پ.ن: بیوتیفول! شاکی هم میشی؟! نچ نچ نچ
پ.ن: لطفا دم از جهان سوم نزنید که صد در صد از این چیزا واسه جنیفر لوپزش هم پیش اومده!
ابراهیم ...
به نکته ی خوبی اشاره کردی

:)
bahar ...
((((: نکته ظریفی بود
ظریفففف :)
bahar ...
پاموک چه معناست
به چه معناست؟ پنبه
مستر نیمــا
عمدا میذارن بکننش تو چش ملت!بگم ما هم 
خب پس چرا دیگه شاکی میشن و بلاک می کنن؟!
جولـ ـیک
بیوتیفول:))))
پشت صحنه معتقدند که در خارج گربه نمیگوید جوون. چشم هایش را در میارند چون.
:دی
و دقیقا وقتی تو این مملکت از این حقا برخوردار نیستن بهتره خودشون رو با چند تا عکس به دردسر نندازن. هر جا شکایت هم ببرن حق رو میدن به آقا پیشیه!
بابا لنگ دراز
ژوووون هم میگن تازگیا!
ژوووون!! یا خود خدا! :)))
b lue
نمونه بارز بی فرهنگی مجازیه !! :/
+باید در جواب مرسی اَه گفت خواهش بَه !! 

:)


وای خیلی خندیدم :))) خواهش به خوب بود.
جولـ ـیک
آخه شما مملکت خارجه هم باشی، در ثریا هم باشی مردانی از سرزمین پارس اینستاگرامت رو پیدا کرده و بهت فوش خواهند داد-صفحه شکیرا، مجری قرعه کشی جام جهانی، صدف ط، چکامه چ، گلشیفته ف و حتی رابعه اسکویی و دیگر مهاجران کشف حجاب کرده گویای همین موضوع است!
لذا من توصیه می کنم اعصابشونو خورد نکنن فقط:دی

+بنده خدا رابعه اسکویی چقدر بهش بد و بیراه گفتن که تو که قیافه نداری چرا کشف حجاب کردی و خیلی خوشگلی دلبری هم می کنی و همانا زینت رابعه اسکویی حجاب او بود و غیره...آدم غصه ش میگیره:| به شما چه خو؟ من با این بشر کلی خاطره دارم از کودکی:( زشت خودتونین عه:(
اینکه ایرانی ها دیگه واقعا زدن شورش رو درآوردن شکی نیست اما بیایم قبول کنیم ذات مردا تمایل داره به بعضی چیزا. وقتی که زنایی مثل صدف طاهریان از جز به جزء اندامشون به صورت خیلی شهوت انگیز عکس می ذارن اینستا معلومه پسرای چاله میدون میرن درباره تک تک اعضای بدنشون نظر میدن. این خانوما به نظر من نباید شاکی بشن چون خودشون گذاشتن. اصلا بحث فحش نیستا اظهار نظر در مورد بدن اون آدمه. اتفاقا خیلی هاشون هم تعریف و تمجید از اندام های خصوصی اون خانومه! من مشکلم با اینه که بابا جون آب رو جلوی تشنه نذارید!
بحث رابعه جداست. منم دوسش دارم ولی ندیدم عکس خیلی خصوصی از خودش بذاره. اینجا دیگه واقعا فحش دادن خیلی بی معنی و زشته.
همین اتفاق واسه سوسن پرور هم افتاده بود که چرا تو عمل زیبایی نمی کنی!!! چقدر با بازی این خانوم خندیدم و شاد شدیم و چقدر زشته از این چیزا بهش بگن.
شرف الدین
فکر کنم مشکل اینجاست که طرف اون عکسها رو میذاره که یه سری خوش تیپ پولدار بگند جووون، ولی افرادی که اونها دوست ندارند هم میگند جوووون!!
:))) به قضیه اینجوری نگاه نکرده بودم. بعید نیست اصلا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan